Wasp Stings dan Tiga Rawatan Berkesan

Wasp Stings dan Tiga Rawatan Berkesan

Apabila anda merawat sengatan tawon, ia bernilai mengingati, bahawa mereka adalah sama dengan sengatan lebah. Cuma tebuan kurang biasa daripada lebah.

Tetapi gejala gambar tipikal sengatan lebah, dan sebagainya sengatan tawon ialah:

kesakitan gigitan adalah rasa pedih dan terbakar dalam alam semula jadi
laman mula membengkak agak cepat
kemunculan bengkak berwarna merah cerah
bengkak adalah sukar, ketat
kesakitan lega oleh aplikasi sejuk, tetapi menjadi lebih teruk dengan panas
Jika gambar ini kelihatan seperti gejala-gejala yang anda perlu apabila disengat, maka ubat homeopati Apis mungkin untuk merawat sengatmu sangat berkesan. Bukan itu sahaja, tetapi jika anda mempunyai kelemahan yang ketara sama ada dalam mendapat disengat, atau ketidakupayaan keseluruhan anda untuk berurusan dengan sengatnya, kemudian Apis juga berkemungkinan untuk bekerja pada tahap yang kronik atau dalam.

Dalam erti kata lain, jika Apis adalah ubat akut baik dan berkesan untuk sebarang sengatan tawon, maka ia akan meningkatkan sistem imun anda, supaya anda boleh berurusan dengan mereka yang lebih baik sebagai masa berlalu. Sehingga mereka hilang semua bersama-sama.

Ia adalah satu perasaan yang sangat memberi kuasa, yang boleh anda gunakan di rumah homeopati menetapkan ubat dalam keadaan yang teruk, tanpa mengetahui sangat banyak. Dan ia juga akan berfungsi pada tahap yang lebih mendalam, pergi ke arah yang sama sekali menyelesaikan masalah akut.

Lebih cepat anda bermula pada Apis, selepas sengatan, lebih cepat akan hasilnya. Panjang anda serahkan, semakin lama ia akan mengambil masa untuk sembuh.

Ini mungkin denda apabila anda sedang disengat di rumah dan boleh mengakses ubat. Tetapi jika anda berada di luar, tanpa menetapkan kit rumah anda, apa yang anda lakukan?

Meletakkan cuka pada sengat adalah rawatan topikal yang terbaik dari sengatan tebuan. Dan jika anda tidak boleh memegang apa-apa cuka, maka air kencing anda juga baik. Unsavoury sebagai pemikiran yang boleh, anda tidak akan ditangkap tanpa air kencing!

Apis berfungsi dengan baik pada haiwan dengan gejala gambar yang sama, seperti yang berlaku pada orang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar