Chakra & Crystal Healing - Tekak Kerja Chakra

Chakra & Crystal Healing - Tekak Kerja Chakra

Sekarang kita akan meneruskan usaha kami melalui 7 mata chakra utama dan kristal penyembuhan, bergerak ke Chakra Tekak anda, juga dikenali sebagai chakra.Remember kelima anda terdapat banyak kristal berbeza untuk anda mengguna jadi pastikan untuk bekerja dengan yang paling biasa, tetapi sila cuba yang lain untuk melihat apa yang bergema di segenap tahap anda sendiri getaran bertenaga. Setiap titik chakra, dan juga chakra kecil, tahap aura dan tan penyakit biasa juga dibincangkan dalam Crystal Healing Praktikal 555 Tips & Teknik.

Chakra tekak anda terletak di tengah-tengah tekak anda. Sekarang terdapat beberapa perbahasan yang warna terbaik yang dikaitkan dengan chakra ini. Aku datang untuk bekerja dengan pemulihan kristal dan chakra banyak dalam kerja saya, dan telah menggunakan kedua-dua warna utama yang berkaitan dengan titik chakra ini. Tidak, pada pendapat saya, adalah lebih baik daripada yang lain tetapi ia adalah apa yang bergema di segenap orang yang memutuskan jawapan ini. Warna (s) daripada chakra utama adalah biru atau kadang-kadang indigo atau biru muda.

Orang-orang yang paling biasa digunakan pada titik chakra ini adalah: Turquoise, Blue Lace Agate, Aquamarine, Sodalite dan Lapis Lazuli.

Bekerja dengan chakra tersumbat boleh mengelirukan kadang-kadang, tetapi anda boleh mengeluarkan satu ini dengan mudah. Pegang Sodalite pada setiap sisi chakra jantung dan tahan Lapis Lazuli dalam 4 inci kawasan chakra dan putar mengikut arah jam untuk membuang tersumbat. Ingat untuk membersihkan kristal teliti selepas itu untuk mengeluarkan sebarang pembentukan bertenaga yang telah terkumpul pada kristal.

Jika anda ingin mempunyai aliran tenaga yang lebih bertenaga, berbaring dan meletakkan dua kristal Aquamarine, satu pada setiap sisi titik chakra anda dan satu di kawasan yang selama 15 minit. Ini akan meningkatkan tenaga untuk aliran yang lebih kuat dan juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar