Gejala gegaran perlu dipantau dengan berhati-hati

Gejala gegaran perlu dipantau dengan berhati-hati

Beberapa gejala gegaran biasa ialah sebuah negara diubah kesedaran seperti koma atau amnesia, pening, loya, kadar pernafasan yang lebih perlahan atau lebih pesat dan / atau nadi yang lemah. Kemudian anda boleh menderita dengan sakit kepala dan / atau penglihatan kabur. Ini mungkin sakit kepala yang teruk, seperti migrain.

Gegaran boleh timbul daripada terhantuk kepala anda di atas permukaan yang keras atau pantang menyerah. Ia juga boleh berlaku dari gemuruh ganas badan anda, seperti dalam tinju, atau kemalangan motor yang tidak baik.

Gegaran paling baik dirawat oleh seorang profesional. Tetapi, semasa anda sedang menunggu bantuan tiba, di sini adalah beberapa perkara yang anda perlu tahu.

berdiam diri
ia adalah yang terbaik untuk berbaring
tidak mengambil ubat tahan sakit atau analgaesics sebagai ubat-ubatan ini bersifat menindas boleh topeng gejala yang membawa kamu kepada misdiagnosis yang
anda dengan selamat boleh mengambil ubat Arnica homeopati
Arnica tidak menyekat gejala anda. Ia akan memulakan penyembuhan sebarang tanda-tanda yang telah mula membangunkan selepas kecederaan. Jadi, anda harus bermula untuk mengalami mudah, perasaan santai. Anda juga boleh tidur.

Ini adalah satu tanda yang sangat baik, kerana ia bermakna badan anda adalah santai. Kadar pernafasan anda juga perlu yang bagus, walaupun dan normal dan nadi anda harus tetap dan normal.

Tanda-tanda gegaran perlu dipantau untuk melihat arah mana mereka sedang menuju. Jika mereka menjadi lebih teruk, anda perlu menilai semula rawatan. Jika mereka bertambah baik, tanpa ubat tahan sakit, anda tahu yang anda sedang menuju ke arah penyembuhan.

Mengambil Arnica bukan sahaja amat disyorkan untuk secara holistik menyelesaikan sebarang sequela dari gegaran, ia benar-benar selamat untuk berbuat demikian, dan tidak akan mengganggu apa sahaja yang anda lakukan atau mengambil.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar