Mencegah Penyakit Dengan Beralkali, Terion Air

Mencegah Penyakit Dengan Beralkali, Terion Air

Ya, anda boleh mencegah penyakit dengan antioksidan yang tinggi, air terion alkali. Penyelidikan kini menunjukkan bahawa banyak gejala dan kelompok gejala seperti kencing manis, tekanan darah tinggi, fibromyalgia dan obesiti, adalah hasil asid terlalu banyak dalam badan. Ahli-ahli sains memanggil keadaan ini asidosis.

Bagaimana kita mendapatkan begitu asid? Setiap kali anda makan, makanan dicerna anda diserap ke dalam aliran darah dan diedarkan untuk memberi makan sel-sel anda. Ini adalah bagaimana anda mendapat tenaga untuk anda sepanjang hari. Apabila sel-sel memberi makan, mereka mengeluarkan satu sedutan kecil ekzos metabolik yang sangat asid dan mengandungi radikal bebas. Radikal bebas yang tidak stabil dan cuba untuk merampas elektron dari sel-sel lain. Ekzos toksik menerangi sel-sel anda dan air di sekeliling mereka dengan sup toksik.

Terdapat beberapa cara yang badan cuba untuk menanganinya. Kerana air asid ini adalah tidak sihat, buah pinggang mendapat isyarat untuk melepaskan hormon yang menyebabkan tulang untuk melepaskan beberapa mineral mereka untuk penampan keasidan. Sekarang anda mempunyai permulaan kehilangan tulang. Cara lain badan cuba untuk menghadapi toksin adalah untuk menghasilkan lemak untuk menyimpannya di dalam. Sekarang angka kaca jam anda kelihatan seperti pasir tenggelam!

Ujian membuktikan bahawa kebanyakan air minuman adalah sangat asid. Ia seolah-olah tidak kira jika ia adalah air paip, air botol hadiah, mengakaskan air osmosis, air Nikken, Brita air yang ditapis atau air daripada sistem penapisan lain. Yang telah kami uji mereka semua. Terbaik yang kami mendapati air akan datang di sekitar 6.0 pH yang masih sepuluh kali lebih banyak asid daripada neutral 7.0 pH.

Untuk menghentikan turbo penuaan badan anda, anda perlu minum air terion alkali. Hari pertama di atas air, anda mungkin hanya hidrat, dalam erti kata lain memberi makan sel-sel dahaga anda sebagai keasidan mengurangkan. Hari kedua anda mungkin mempunyai output lebih sedikit sebagai siaran asid toksik dari badan anda. Menjelang hari ketiga, anda mungkin perasan perubahan pada perasaan anda. Anda mungkin mempunyai lebih banyak tenaga juga. Dengan air terion alkali dari mesin ionizer, terdapat satu komponen antioksidan yang amat penting untuk kesihatan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar