Top 5 UTI Utama Menyembuhkan - Mengapa Rawatan Utama Berfungsi?

Top 5 UTI Utama Menyembuhkan - Mengapa Rawatan Utama Berfungsi?

Adakah antibiotik anda berfungsi? Ramai pesakit beralih kepada UTI penawar rumah kerana antibiotik doktor-ditetapkan mereka tidak berjaya. Yang benar adalah bahawa anda tidak keseorangan.

Fakta! Kira-kira 25% daripada pesakit yang menggunakan antibiotik tidak akan mempunyai apa-apa kejayaan jangka panjang. Dalam erti kata lain, terdapat banyak pesakit ulangan di luar sana.

Sebab itu beribu-ribu orang cuba saluran kencing penawar rumah jangkitan untuk merawat kesakitan mereka. Dan bahagian yang terbaik tentang rawatan alternatif ini adalah bahawa ia adalah penawar dan pelan pencegahan. Jika anda menyembuhkan secara semulajadi, anda juga akan mengelakkannya.

Mengapa Rawatan UTI Laman Berfungsi?

Rawatan rumah UTI bekerja kerana mereka bekerja untuk meningkatkan imuniti anda semasa curahan atau membunuh punca jangkitan. Jangkitan saluran kencing biasanya disebabkan oleh bakteria E coli yang terdapat dalam saluran kencing anda. E coli akan dianggap sebagai bakteria 'buruk' kerana ia menyebabkan kemudaratan kepada badan.

Ada juga bakteria 'baik' yang menyimpan pundi kencing dan saluran anda di cek. Malangnya, antibiotik tidak dapat membezakan di antara 'baik' dan bakteria 'jahat' yang menjadi masalah. Antibiotik membunuh mereka kedua-duanya. Tanpa bakteria 'baik', ia adalah berkemungkinan bahawa jangkitan anda akan kembali.

Penawar rumah UTI bekerja dengan meningkatkan imuniti anda, meningkatkan kiraan bakteria anda 'baik' dan membunuh bakteria E coli yang menyebabkan jangkitan. Berikut adalah 5 ubat anda mungkin mahu mencuba ASAP!

Top 5 UTI Utama Menyembuhkan

1. meningkatkan imuniti anda adalah penting. Anda boleh melakukan ini dengan menambah sehingga 3000 mg harian vitamin C.

2. Oleh kerana vitamin C tidak sentiasa diserap oleh badan. Anda boleh menambah zink untuk membantu menyerap vitamin C. Anda boleh mendapatkan kedua-dua makanan tambahan di mana-mana farmasi.

3. Proses curahan adalah mudah tetapi memakan masa sedikit. Anda perlu minum hampir satu gelen air sehari. Malah, anda perlu minum 100 auns (kira-kira 12 cawan air) sehari. Minum air flushes 'sampah' dalam tubuh seperti toksin, radikal, bakteria, virus, dan barangan jahat lain.

4. Diet anda adalah amat kritikal. Saya boleh menulis 10 muka surat kepada apa yang anda perlu tahu tentang mengubati jangkitan ini dan diet anda tetapi saya akan memberikan anda satu cadangan dengan diet anda. Anda mahu makan sekurang-kurangnya 7 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran sehari. Sentiasa makan lebih banyak sayur-sayuran daripada buah-buahan.

5. Akhir sekali, menyembuhkan rasa tidak selesa sekarang! Salah satu ubat cepat yang bekerja adalah mendidih 1 cawan air dan 1 sudu teh pasli. Biarkan curam selama 10 minit dan minum sehingga! Parsley adalah antiseptik semula jadi yang akan menyediakan bantuan segera untuk gejala anda sedang menderita.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar