Pheromone Perfume - Cara Pakai

Pheromone Perfume - Cara Pakai

Apabila menggunakan pheromones, ia tidak adalah idea yang buruk untuk mengetahui bagaimana untuk mendapatkan kesan yang maksimum dan tahu bila dan di mana sebenarnya anda perlu memohon mereka. The pheromone "bau" dikesan oleh sesuatu yang terletak di dalam hidung, tetapi sedikit lebih bawah. Ia direka untuk menghantar rangsangan seksual kepada otak apabila sistem anda mengesan ia. Anda tidak boleh benar-benar membuat wangiannya kerana ia adalah dibezakan daripada bau biasa, bermakna ia mempunyai hampir tiada bau tertentu. Bayangkan dapat menghantar isyarat ke atas campuran colognes biasa yang biasanya membentuk alih dalam jumlah yang kecil udara di kelab malam. Ia adalah seperti mempunyai organ yang berasingan seperti ikan lumba-lumba lakukan, dan menggunakannya untuk menarik dan mendapatkan dekat dengan potensi pencinta yang baik. Kita semua mempunyai organ ini tetapi bahan-bahan yang benar-benar membuat ia bertindak balas boleh didapati dalam botol ini khas - minyak wangi pheromone - dan anda boleh memesan di sini.

Walaupun minyak wangi pheromone yang mempunyai kaitan dengan minyak wangi biasa, setakat yang bahan-bahan dan bidang kesan bimbang, ia mungkin selamat digunakan sama seperti colognes biasa - di lengan, leher, atau belakang. Sila ambil perhatian bahawa minyak wangi digunakan untuk menghilangkan bau badan yang tersendiri kita semua mempunyai dan mengeluarkan aroma yang menyenangkan sebaliknya. Pheromones tidak direka untuk menutup peluh atau mempunyai bau yang bagus yang berbeza. Anda juga boleh memercikkannya ke atas pakaian anda - ia tidak perlu semestinya membuat hubungan dengan kulit anda untuk menjadi lebih berkesan atau dengan yang lebih luas kesan. Hanya tidak dihadam, ia pasti tidak bertujuan untuk digunakan dengan cara itu.

Apabila digunakan dengan sewajarnya, kesan pheromones boleh bertahan sehingga lapan jam atau lebih. Ini bermakna anda boleh memohon beberapa sebelum keluar dan ditetapkan untuk sepanjang malam di hadapan. Sedar bahawa pheromones bekerja pada rangsangan seksual di otak, tetapi perasaan yang sangat asas, jauh di dalam tiap-tiap orang, dan ia boleh memperbaiki hubungan anda dengan rakan-rakan, rakan-rakan perniagaan, rakan-rakan dan pada dasarnya semua orang - bukan sahaja teman wanita atau teman lelaki anda.

Salah satu tempat yang terbaik untuk memohon pheromones adalah tempat di tangan anda di mana anda boleh rasa nadi anda paling jelas. Kawasan-kawasan ini adalah di mana aliran darah paling dekat dengan kulit dan ia membuatkan ia memancarkan kehangatan berterusan - sesuai untuk menguatkan kesan minyak wangi. Terdapat tempat itu baik ke atas leher dan belakang telinga anda.

Anda mungkin tambahan melembapkan kulit anda sebelum anda memohon dan sila ambil perhatian yang ia sebenarnya mula bertindak tidak lama berkesan daripada satu jam. Sila kalanya tarikh anda dan menyedari bahawa jumlah yang lebih besar daripada itu tidak meningkatkan kesannya - anda benar-benar mahu menggunakannya dengan betul dan yang akan membuat botol tahan lebih lama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar