Bagaimana Merawat a Bee Sting - Dua Cara Berkesan

Bagaimana Merawat a Bee Sting - Dua Cara Berkesan

Belajar bagaimana untuk merawat sengatan lebah dapat menjimatkan kesulitan terperi dan masa yang terbuang. Perkara terakhir yang anda mahu mempunyai bercuti, tetapi yang sering apabila ia berlaku.

Apis ubat homeopati, yang ditemui di rumah menetapkan kit paling homeopati, adalah perubatan nombor satu untuk rawatan yang berkesan dan pesat sebarang gigitan serangga selagi ia kelihatan seperti lebah sengat biasa:

bengkak merah
bengkak adalah cerah dalam penampilan
bengkak adalah sukar dan ketat
kelegaan berpengalaman dengan aplikasi sejuk, manakala permohonan panas membuat sakit yang lebih teruk
sakit itu rasa pedih atau membakar dalam alam semula jadi
Relief biasanya pesat selepas dos pertama, tetapi anda mungkin perlu untuk mengambil beberapa sebelum bengkak dan kesakitan akhirnya sembuh. Jika anda tidak mendapat kelegaan selepas beberapa dos pertama, maka ini tidak akan menjadi cara yang betul untuk pergi untuk anda.

Tetapi ia adalah ubat yang pertama untuk mencapai apabila anda bekerja bagaimana untuk merawat sengatan lebah. Hanya ingat setiap orang adalah berbeza. Walaupun ia boleh menjadi ubat yang terbaik untuk sengatan serangga anda, ia tidak boleh menjadi yang terbaik untuk pasangan anda, anak anda, ibu bapa anda.

Lebah dan sengatan tawon juga boleh menjadi punca kejutan anaphylactic, dan jika anda tidak mengalami sengatan lebah sebelum ini, anda perlu berada di lihat keluar untuk itu.

Kejutan anaphylactic adalah reaksi alahan terhadap sengatan dan boleh menyebabkan bengkak besar, cara-besarkan untuk menyengat lebah biasa. Jika ia berlaku di leher anda, yang menghalang pernafasan anda.

Apis adalah nombor satu ubat homeopati untuk kejutan anaphylactic, apa penyebabnya.

Jika anda berada di luar di tengah-tengah tempat dan mendapatkan disengat oleh mana-mana serangga, perkara terbaik yang boleh anda lakukan adalah untuk membuang air kecil di atasnya! Tiada Saya tidak bergurau. Ammonia dalam air kencing anda boleh menyelamatkan hari, jadi jangan menolak ubat ini belukar yang indah.

Tetapi anda boleh memilih untuk mengambil Apis bersama-sama dengan anda, sebagai penyelesaian yang lebih diterima.

Belajar bagaimana untuk merawat sengatan lebah boleh menyimpan percutian anda. Dan ia hanya berkesan ke atas haiwan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar