Obsesif kompulsif Tingkah Laku

Obsesif kompulsif Tingkah Laku

Tingkah laku obsesif kompulsif diberi bantuan di hospital-hospital tidak sentiasa membantu setakat yang mereka perlu. Ini adalah kerana ramai pakar-pakar perubatan dan individu lain cenderung untuk bertujuan untuk merawat OCD dan bukan secara terang-terangan menyembuhkan sepenuhnya. Penggunaan ubat bermula, dan walaupun ia mungkin membantu atau hanya seolah-olah untuk membantu, anda mungkin mendapati bahawa tidak lama selepas penggunaan berhenti ubat, bukan sahaja OCD anda kembali kepada di mana ia adalah sebelum rawatan, tetapi ia kadang-kadang menjadi lebih teruk berbanding sebelum ia.

Kegigihan adalah sifat yang sangat membantu dan penting untuk mempunyai apabila menjalani rawatan pelbagai jenis, dan tingkah laku obsesif kompulsif tidak terkecuali. Ramai orang mendakwa bahawa mereka ingin untuk menghapuskan OCD mereka, tetapi kurang benar-benar melakukan apa yang diperlukan untuk mencapai ini. Jika anda serius untuk hidup dengan keamanan lebih fikiran, anda perlu bersedia untuk melakukan apa yang perlu untuk melihat melalui. Jika ini memerlukan anda menjalani rawatan dan mendapatkan nasihat dan wawasan untuk tips dan helah perdagangan, maka anda perlu mengemukakan usaha ke arah itu dan pastikan anda tidak berputus asa sehingga ia selesai.

Satu masalah yang ramai orang mula menyedari adalah bahawa menewaskan OCD bukan tugas yang mudah. Oleh kerana ia adalah kebiasaan, anda perlu asasnya mengalahkan minda anda sendiri dan menipu ke dalam mengubah proses pemikiran secara sehari-hari. Walau bagaimanapun, saya tahu banyak helah yang boleh membantu mempercepatkan proses ini sehingga, mewujudkan kecekapan yang lebih dan mengurangkan jumlah masa yang dihabiskan menjalani rawatan. Selepas anda selesai membaca artikel ini, anda akan diberi peluang untuk menerima bantuan saya dan diberikan satu penyelesaian langkah demi langkah bagaimana untuk mengalahkan tingkah laku obsesif kompulsif anda, sama seperti yang saya lakukan; dan saya tidak menggunakan mana-mana ubat-ubatan!

A kesedaran bahawa anda mesti datang kepada terma dengan adalah bahawa sebilangan besar keputusan yang kita buat biasanya pangkalan emosi, tidak ada seorang pun yang logik. Kadang-kadang, walaupun minda anda cuba untuk menghalang anda daripada meneruskan tingkah laku kompulsif keterlaluan, otak anda tidak anyways kerana ia tidak diberikan latihan yang betul untuk berbuat sebaliknya. Jika anda ingin mengetahui tips dan cara untuk membantu memberikan fikiran anda lebih kuasa ke atas tindakan-tindakan otak anda untuk membawa lebih jauh mengatasi OCD, menerima maklumat yang saya ada untuk anda dan ia akan diajar kepada anda dalam bahan kemudian.

Ingat bahawa hospital-hospital dan doktor mempunyai kecenderungan untuk bertujuan untuk hanya merawat bukan menyembuhkan secara terang-terangan. Anda tidak memerlukan ubat-ubatan untuk mengalahkan tingkah laku obsesif kompulsif anda. Akan berterusan apabila anda menjalani satu cara rawatan. Apabila anda mencari satu yang betul, pastikan untuk berpegang dengannya dan melakukan yang terbaik sehingga ia berakhir. OCD adalah kebiasaan, dan belajar untuk mengatasi itu bererti mengatasi bahagian minda dan otak anda. Lebih banyak maklumat yang anda ada pada ini, lebih baik, dan saya mempunyai sejumlah besar di kedai untuk anda. Saya mengucapkan tahniah kepada anda pada carian anda, kerana ia berakhir di sini!

Saya harap anda menerima maklumat yang cemerlang saya ada untuk anda di bawah. Anda akan menjadi sangat gembira yang anda lakukan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar