Menggunakan Yogurt - A Popular Penyembuhan Semulajadi Untuk Jangkitan Yis dalam masa seminggu

Menggunakan Yogurt - A Popular Penyembuhan Semulajadi Untuk Jangkitan Yis dalam masa seminggu

Menggunakan yogurt dianggap sebagai ubat popular untuk jangkitan yis, terutamanya yang nyata, dan yogurt tanpa gula tanpa pewarna atau mana-mana buah-buahan. Kedua-dua lelaki dan wanita boleh menggunakan yogurt untuk menyembuhkan jangkitan mereka. Anda boleh makan, atau terus memohon yogurt ke kawasan dijangkiti anda. Anda akan mendapati beberapa manfaat menggunakan yogurt sebagai kaedah anda untuk menyembuhkan untuk jangkitan yis dalam artikel ini.

Yogurt, yang boleh digunakan untuk menyembuhkan jangkitan yis, harus mengandungi kultur hidup. Jadi, sebelum membeli mana-mana yogurt, hanya melihat label dan pastikan bahawa anda melihat sesuatu seperti "mengandungi budaya aktif". Ini jenis yogurt mengandungi bakteria baik yang boleh membantu menghapuskan jangkitan anda dengan mengambil kawalan bakteria tidak baik dalam sistem badan anda.

Jadi, terdapat satu pertempuran antara bakteria baik dan kulat yang tidak baik berlaku dalam badan anda. Walau bagaimanapun, kulat buruk boleh memenangi perlawanan itu kerana masalah yang disebabkan oleh diri sendiri, seperti penggunaan antibiotik, penggunaan steroid, mempunyai pemakanan yang tidak sihat, yang mempunyai masalah berat badan, sistem imun, dan lain-lain.

Biasanya, banyak pesakit cuba untuk mengubati untuk jangkitan yis dengan menggunakan losyen, krim, atau pesari. Walau bagaimanapun, produk-produk ini hanya menjaga gejala, tidak menyerang punca. Selain itu, kulat buruk boleh membina satu rintangan kepada produk-produk ini kerana mereka adalah berdasarkan kepada dadah. Ini adalah sebab utama mengapa jangkitan tetap kembali sepanjang masa.

Yogurt boleh digunakan untuk mengubati untuk jangkitan yis dengan memakan atau memohon kepada kawasan yang terjejas badan anda. Selain itu, anda boleh menambah bakteria baik untuk saluran pencernaan anda dengan memakan budaya aktif kismis setiap hari. Dengan cara ini, anda boleh membantu bakteria baik untuk memenangi perlawanan itu di dalam badan anda dan menetapkan baki kembali lagi. Selain itu, bakteria tidak baik tidak boleh membiak dan merebak jangkitan kepada bahagian-bahagian lain badan anda.

Jika anda ingin menyembuhkan untuk jangkitan yis pada bahagian-bahagian badan, seperti, zakar, faraj, dubur, atau kulit, yogurt boleh digunakan secara langsung di kawasan yang mempunyai tanda itu, dan bakteria yang baik akan melakukan yang lain. Sekiranya jangkitan faraj, tampon boleh disalut dalam yogurt sebelum memasukkan. Jika ini dilakukan setiap malam, tanda-tanda harus pergi dalam masa tujuh hari.

Walaupun yogurt boleh digunakan untuk mengubati untuk jangkitan yis, tetapi ia juga bergantung kepada lokasi jangkitan, dan betapa seriusnya gejala juga. Selain daripada menggunakan yogurt, anda boleh menyembuhkan jangkitan dengan menggunakan rawatan lain, seperti, menukar diet anda, atau menukar gaya hidup anda juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar